سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تأثیر چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر در میزان فروش کسب وکارها

رشد فروش یک فرایند همه‌جانبه است. کسب‌وکارها باید از زمانی که یک محصول را تولید می‌کنند، برای فروش آن برنامه‌ریزی داشته باشند. افزایش فروش زمانی اتفاق می‌افتد که مشتریان محصولات را بشناسند، ویژگی‌هایشان را بدانند و متوجه شوند که محصول چه مزیتی دارد و کدام یک از نیازهایشان را پاسخ می‌دهد. کسب‌وکارها باید از ابزارهایی مثل پوستر و کاتالوگ برای ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتری به او ارائه دهند. در این گزارش تأثیر چاپ پوستر و چاپ کاتالوگ را بر افزایش فروش برندها بررسی می‌کنیم.

برای بررسی قیمت چاپ کاتالوگ، پوستر و سایر ابزارهای تبلیغات چاپی نیز می‌توانید به سایت مجموعه فرتاک مراجعه کنید. گزارشگران شفقنا این چاپخانه را به‌عنوان یکی از بهترین مراکز چاپ ابزارهای تبلیغاتی و برندینگ معرفی کرده‌اند.

اهمیت چاپ پوستر برای آگاه‌سازی مشتری و معرفی محصولات به او

کسب‌وکارهای مختلف گزارش‌هایی مبتنی بر اهمیت استفاده از پوستر برای جلب توجه مشتریان داده‌اند. پوستر برای کسب‌وکارهای حرفه‌ای چیزی فراتر از یک ابزار اطلاع‌رسانی درباره رویدادهاست و به‌صورت مستقیم در استراتژی‌های تبلیغاتی و آگاهی از برندشان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌عنوان مثال بسیاری از مجموعه‌ها با چاپ پوستر تکی و نصب آن در قسمت‌های مختلف دفتر کار یا شرکت، هم دکوراسیون را با کم‌ترین هزینه زیباسازی می‌کنند و هم خدمات و محصولاتشان را در معرض دید مشتریان قرار می‌دهند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد دیدگاه مردم نسبت به پوستر، چیزی فراتر از یک ابزار تبلیغاتی ساده است. مردم از پوسترها انتظار خلاقیت در تبلیغات را دارند. برندهای بزرگ از طریق پوسترهایشان مناسبت‌های مختلف را گرامی می‌دارند، با رقبا به شیوه‌ای ظریف رقابت می‌کنند و با طنازی و نکته‌بینی، مزیت‌های محصولاتشان را به مشتریان نشان می‌دهند. وقتی برندی همیشه پوسترهای خلاقانه داشته باشد، مشتریان به محض اینکه پوستر جدیدی از آن برند می‌بینند، توجهشان جلب می‌شود و تمام جزئیات آن را بررسی می‌کنند؛ در نتیجه پیامی که کسب‌وکار می‌خواهد را دریافت می‌کنند. بنابراین خلاقیت در طراحی یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذاری پوستر در افزایش فروش است.

پوسترها دو ویژگی‌ بسیار مهم دارند.:

  • ابزاری برای اطلاع‌رسانی هستند و همیشه محتوا یا خبر مهمی را به مخاطب انتقال می‌دهند.

  • امکان استفاده از این ابزار به‌صورت گسترده با کم‌ترین هزینه وجود دارد.

بنابراین شما می‌توانید هر پیامی که نیاز دارید را در پوستر چاپ کنید و آن را در فضاهای مختلفی که پرسونای مخاطب برند شما رفت‌وآمد دارد، نصب کنید. اگر پوستر برای مدت چند روزه در همان فضا باقی بماند و مشتریان احتمالی شما هرروز به آن محل رفت‌وآمد داشته باشند، هرروز تبلیغات یا اطلاع‌رسانی شما را می‌بینند و یک‌بار تصمیم‌ می‌گیرند نزدیک شوند و آن را به‌صورت کامل بخوانند! در روزهای بعدی هم ناخودآگاه پیام پوستر به همراه نام برند شما در ذهنشان تکرار می‌شود و اثرگذاری آن را دوچندان می‌کند. نتیجه نهایی این است که بسیاری از افراد برای خرید اقدام می‌کنند یا در رویدادی که در پوستر اطلاع‌رسانی شده، شرکت خواهند کرد. با هدایت درست اقداماتی که از سمت مشتریان احتمالی انجام می‌شود، می‌توانید آن‌ها را به مشتری واقعی تبدیل کنید و محصولات و خدماتتان را به آن‌ها بفروشید.

رشد چند برابری فروش با ارائه کاتالوگ مناسب به مشتری

کاتالوگ از دیگر ابزارهای کاربردی برای رشد فروش سازمانی است. مشتریان برای خرید نیاز دارند اطلاعات کاملی درباره محصولات و خدمات و ویژگی‌های آن‌ها داشته باشند. این اطلاعات به آن‌ها نشان می‌دهد محصولات شما چه نیازی را از آن‌ها برآورده می‌کند و چه مزیت رقابتی نسبت به محصولات دیگر دارد. هرچقدر محصولی تخصصی‌تر باشد، مشتری پیش از خرید به اطلاعات بیشتری نیاز خواهد داشت. شما با استفاده از کاتالوگ می‌توانید به راحتی و با کم‌ترین هزینه این اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار دهید. کاتالوگ با ارائه داده‌های مورد نیاز، مشتری احتمالی را به خریدار تبدیل می‌کند.

کاتالوگ‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه تعدادی از آن‌ها را نام می‌بریم:

  • کاتالوگ تبلیغاتی: این کاتالوگ‌ها برای محصولاتی کاربرد دارند که شناخته‌شده هستند و مشتری نیازی به اطلاعات جزئی ندارد. در این کاتالوگ‌ها لیست محصولات به همراه ویژگی‌های اصلی آن‌ها چاپ می‌شود.

  • کاتالوگ صنعتی و حرفه‌ای: این کاتالوگ‌ها برای محصولات تخصصی که به توضیحات بیشتری نیاز دارند، چاپ می‌شود. آن‌ها معمولا به‌صورت دفترچه‌ای هستند و شامل عکس محصولات، توضیحات ویژگی‌های آن‌ها و نحوه کار با محصولات می‌شوند.

  • کاتالوگ نمونه‌کار: این کاتالوگ‌ها برای کسب‌وکارهای خدماتی کاربرد دارند؛ عکاس‌ها، گرافیست‌ها، معمارها و حتی طراحان سایت می‌توانند نمونه کارهایشان را در کاتالوگ چاپ کنند و در فضای واقعی در اختیار مشتریان احتمالی قرار دهند.

  • کاتالوگ دو لت و سه لت: این کاتالوگ‌ها معمولا در سایز یک برگه A4 هستند که یک یا دو خط تا دارند و با نام بروشور هم شناخته می‌شوند. آن‌ها یا به‌صورت تبلیغاتی، محصولات مختلف را معرفی می‌کنند یا به‌صورت حرفه‌ای فقط ویژگی‌های یک محصول را به اطلاع مشتری می‌رسانند.

  • کاتالوگ تک برگی: کاتالوگ‌های تک‌برگی معمولا برای معرفی تک‌محصول چاپ می‌شوند و اطلاعات را به‌گونه‌ای مختصر و مفید در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

طراحی کاتالوگ و تولید محتوا برای آن هم نقش مهمی در تأثیرگذاری این محصول ایفا می‌کند. مشتریان هیچوقت کاتالوگ‌های بدون تصویری که متن‌هایی با سایز خیلی کوچک دارند را نمی‌خوانند. آن‌ها ترجیح می‌دهند اطلاعات مورد نیازشان را خیلی سریع و آسانسوری دریافت کنند و همچنین تصاویری واقعی از محصول در کاتالوگ ببینند.

images_1714389892_662f8384db76f-533x533

سایر ابزارهای تأثیرگذار بر رشد فروش سازمانی

یکی از کاربردهای صنعت چاپ، تبلیغات و برندسازی است که روش افزایش فروش سازمانی تأثیر می‌گذارد. این صنعت ابزارهای مختلفی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا مشتریانشان را هدف بگیرند و اطلاعاتی که می‌خواهند را به آن‌ها ارائه دهند.

استند تبلیغاتی از دیگر ابزارهای مناسبی است که امکان نصب آن در فضاهای مختلف وجود دارد و پیام شما را به مخاطبانتان انتقال می‌دهد. استندهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و در بعضی مواقع می‌توانند به‌جای پوستر مورد استفاده قرار بگیرند. از آنجایی که ابعاد استندها بزرگ‌تر از پوستر است، توجه مخاطبان را بهتر جلب می‌کنند.

ابزار دیگری که در افزایش فروش تأثیر دارد، ساک دستی تبلیغاتی است. اگر محصولی فیزیکی می‌فروشید، حتما آن را در یک بسته‌بندی مناسب به مشتری ارائه‌ دهید. فراموش نکنید احساسی که مشتری هنگام خرید، باز کردن محصول و اولین استفاده از آن می‌گیرد، نقش کلیدی در تصمیم او برای خرید دوباره و توصیه به دیگران برای خرید (بازاریابی دهان به دهان) دارد. با ساک دستی تبلیغاتی هم برند و لوگوی خود را به مشتری نشان می‌دهید و هم بسته‌بندی لوکسی برای محصول به او ارائه می‌کنید.

چاپ فرتاک خدمات چاپ تمام ابزارهای تبلیغات چاپی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه محصولات، انواع مختلف آن‌ها و ثبت سفارش، وارد سایت چاپ فرتاک شوید و از قسمت ارتباط با ما از کارشناسان این مجموعه مشاوره بگیرید.

https://www.sitelike.org/similar/chapfartak.com/
https://qiita.com/mtew_perri
https://www.pubpub.org/user/megan-akbari
https://www.intensedebate.com/people/rezabahram
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://www.chapfartak.com/

https://coub.com/chapfartak
https://www.bitsdujour.com/profiles/j5h0gb
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/4632630-david-samsonat
https://blogs.cuit.columbia.edu/maf2219/bibliography-2/#comment-189728
https://moveme.studentorg.berkeley.edu/project/standwithhongkong/#comment-294521
https://8tracks.com/ibrahim_fartak